دومین جلسه توجیهی طرح قرآنی بشیر در ستاد ارتش برگزار شد
نوشته شده توسط : علیرضا


با حضور مربیان و اساتید قرآن کریم؛

دومین جلسه توجیهی طرح قرآنی بشیر در ستاد ارتش برگزار شد

دومین جلسه توجیهی طرح قرآنی بشیر ویژه مربیان و اساتید قرآن کریم صبح امروز با حضور دکتر بیستونی، پژوهشگر و مولف کتاب تفسیر قرآن بشیر در تالار همایش حضرت امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این جلسه که حجت الاسلام صالحی، معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا نیز حضور داشت؛ دکتر بیستونی با تشریح ویژگی های مختلف آموزش تفسیر قرآن کریم به سبک تفسیر قطره ای گفت: کتاب تفسیر قرآنی بشیر با توجه به نیازهای جامعه تالیف شده و سعی شده جان کلام و خلاصه مفید آیات استخراج و از درج مطالب غیرکاربردی پرهیز شود.

وی افزود: در این طرح 3 ساله قرآنی که ویژه مربیان و اساتید قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده، شرح معانی لغات و استخراج پیام آیات با استفاده از قاعده الغای خصوصیت مدنظر قرار گرفته است.

گفتنی است، شرکت کنندگان در این  طرح قرآنی، در هر 45 روز، ضمن تسلط بر موضوعات، معانی و مفاهیم آیات مربوط به آن جزء از قرآن کریم، در آزمون تستی و تشریحی که در پایان هر دوره به صورت تمرکزی برگزار می شود، شرکت می کنند. همچنین جزوات آموزشی و برنامه های طرح قرآنی بشیر نیز از طریق کانال «قرارگاه فرهنگی ستاد ارتش» در پیام رسان سروش به آدرس @aja_farhangi اطلاع رسانی خواهد شد.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: